Danh hiệu: Administration
Nhóm: Gia nhập: 20-08-2014(UTC) Bài viết: 60
Cảm ơn: 2 lần Được cảm ơn: 2 lần trong 2 bài viết
|
Beginner B02 – Detecting Input
Beginner B03 – Prefabs
Beginner B04 – Destroying Objects
Beginner B05 – Instantiate to Create Objects
Beginner B06 – Simple Timer
Beginner B07 – Basic Translate Movement
Beginner B08 – Basic Force Movement
Beginner B09 – Adding Materials
Beginner B10 – Audio Basics
Beginner B11 – Basic Joints
Beginner B12 – Input with Axes
Beginner B13 – Trigger Collision Detection
Beginner B14 – GUI Text and Counters
Beginner B15 – Adding Components via Script
Beginner B16 – Switching Scenes
Beginner B17 – Tweaking Components via script
Beginner B18 – Local vs World Direction
Beginner B19 – Following with LookAt()
Beginner B20 – IF Statements and Booleans
Beginner B21 – Finding Distance with Vector3
Beginner B22 – Pausing Scripts with WaitForSeconds()
Beginner B23 – Particle Systems
Beginner B24 – For Loops
Beginner B25 – GUI Texture & Mouse Events
Beginner B26 – Using Mathf.Clamp to restrict values
Beginner B27 – Using Time.timeScale to Pause
Beginner B28 – SendMessage() to Call External Functions
Challenge C01 (Beginner)
Challenge C02 (Beginner)
Challenge C03 (Beginner)
Intermediate I01 – Raycasting
Intermediate I02 – Basic Animation and Events
Hết beginner giờ là phần giao diện cơ bản và thuộc tính các cửa sổ Essentials E00 – Projects
Essentials E01 – Scene panel
Essentials E02 – Hierarchy panel
Essentials E03 – Game view
Essentials E04 – Project Panel
Essentials E05 – Game Objects
Essentials E06 – Components
Essentials E07 – Importing Assets
Essentials E08 – Lights
Essentials E09 – Cameras
Beginner B00 – Adding Mass / Gravity with Rigidbodies
Sửa bởi người viết 14/09/2014 lúc 04:18:38(UTC)
| Lý do: Chưa rõ
|
|
|
|
Di chuyển
Bạn không thể tạo chủ đề mới trong diễn đàn này.
Bạn không thể trả lời chủ đề trong diễn đàn này.
Bạn không thể xóa bài của bạn trong diễn đàn này.
Bạn không thể sửa bài của bạn trong diễn đàn này.
Bạn không thể tạo bình chọn trong diễn đàn này.
Bạn không thể bỏ phiếu bình chọn trong diễn đàn này.